vr. mrt 29th, 2024

5 thoughts on “Buitenhout College (BHC) in Almere

1. Een grote maar veilige school.

Onze dochter heeft deze school zelf uitgekozen.
    Gelijk bij binnenkomst wordt je hartelijk begroet.
    Onze dochter voelt zich veilig en beschermd.
    Ook merken wij dat ze is gegroeid dat komt mede door de complimenten van de leerkrachten. Ook als ouders word je overal bij betrokken. Lesuitval,excursies krijgen wij voor die tijd een brief thuis deze moet ondertekend weer retour.
    Zodat de kinderen niet rond gaan hangen. Dit geeft mij als ouder ook een veilig gevoel.Als ik aan het werk ben .
    Ik heb het gevoel dat de leerkrachten hier met veel plezier werken dat merk je aan de sfeer op school,dit ook positief voor de leerlingen.

2. Geen goede school voor standaard jeugd.

Ze nemen de leerling en z’n ouders niet serieus. Ze verhelpen het probleem niet en praten er zo omheen dat het altijd in hun voordeel is. Je moet als ouder goed weten waarvoor je staat en daar niet van af willen wijken.
    De standaard leerling komt iets verder. Maar als je iets afwijkt kun je het schudden.

3. Goed op weg.

Het BHC is een mooie school. De communicatie met leerkrachten kan beter. Teletop wordt niet door alle leerkrachten gebruikt.
    De school is goed op weg. Een betere middelbare school.

4. TOP SCHOOL

Ik vind bhc een leuke school. Het is wel een strenge school, maar dat is wel goed, je leert dingen van de school.
    De ouders zijn best wel blij met de school waar de leerlingen zitten.
    De veiligheid is goed, als er ruzie is lossen ze dit snel op.
    ook de leerkrachten zijn best wel goed.
    Sommige geven goeie informatie en sommige niet.
    Voor mij is BHC is de beste school. De concierges zijn vriendelijk en kennen onze naam. Niet alleen die van mij maar van alle 1200 leerlingen.
    Verder hebben we leuke feestjes op school.
    Leuke organisatie. Een TOP SCHOOL met strenge regels.

5. We zijn een TEAM 😀

De docenten geven goeie lessen ..en geven ook advies. Ze helpen je als je hulp nodig hebt. We leren hoe je met elkaar kunt omgaan. Ze zijn ook streng, maar op een goeie manier. Ik voel mij gewoon veilig op school. Ik vind het zelfs leuk om naar school te gaan, omdat de mensen daar leuk zijn. We geven om elkaar,we komen voor elkaar op. We zijn een TEAM.