do. apr 25th, 2024

5 thoughts on “Ds. Pierson College voor Mavo Havo Atheneum in ‘S-HERTOGENBOSCH

1. wel ok.

Ik vind deze school geen fijne school, omdat de sfeer niet geweldig is. Het onderwijs is wel goed en uitdagend.
    Ook is er niet zo heel veel contact tussen leraren en leerlingen. Als je een probleem hebt wordt het door de afdelingsleider goed opgelost.

2. Prima school.

Het is een prima school, echter veel te massaal. Onze dochter komt van het Stedelijk Gymnasium, wat veel persoonlijker is. Dat mis je natuurlijk hier.
    Echter bij calamiteiten (pesten ed) wordt er goed gereageerd! De info via Magister is prima!

3. Gezellig, duidelijk.

De school is fijn omdat de school een veiligheidsgevoel geeft. Er is kleur en gezelligheid. De regels zijn rechtvaardig, goed en strak.

4. gezellig, groot, behulpzame docenten

De sfeer is goed, veel gezellige leerlingen en leraren. Bij moeite met een bepaald vak is er goede ondersteuning, ook d.m.v. contact met ouders. Ook leuke excursies door de jaren heen.