do. apr 25th, 2024

5 thoughts on “Esdal College (loc. Boermarkeweg) in Emmen

1. Prima school!

Onze dochter zit in klas 1 en gaat met veel plezier naar school, je kan in magister alles bekijken over je kind en dat is erg prettig. Er worden ook geregeld avonden gehouden dat je met de leerkrachten kunt praten, dat is ook fijn. Nog geen moment spijt gehad van deze keuze.

2. Trots

Ik ben werkzaam op deze school. Ik zie betrokken collega’s, een goede sfeer en er wordt veel gedaan om de lessen en het niveau naar een hoger niveau te tillen. Ben trots dat ik hier mag werken.

3. gezellig, goed

De sfeer is er altijd erg gezellig doormiddel van leuke muziek.
    De roosters zijn prima doordat ze vaak proberen te schuiven als er een les uitvalt.

4. Een gezellige school!

De school is heel gezellig met een goeie sfeer. In het derde jaar ga je op excursie naar keuze.
    Je moet wel veel zelf achter dingen aan.
    Er is een hele nieuwe kantine met muziek en eten.

5. Top school!

Mijn school vind ik een hele goede school. Als er problemen zijn dan worden die goed opgelost. De kinderen en leraren hebben veel respect voor elkaar. We hebben ook een gezellige kantine en het is niet zo’n hele grote school, ook dat vind ik mooi.