za. apr 20th, 2024

5 thoughts on “Gomarus College in Groningen

1. Slechte school, die niets aan het pesten doet, sterker nog, de leraren doen mee, of draaien zich om. Typisch….
    Ook de onderwijskwaliteit is niet echt je van het: wat wil je ook als bepaalde leerkrachten verantwoordelijk zijn voor de zorg, dan kunnen ze niet hun eigen vak geven. Kortom: bedenk je goed, voordat je hier naar toe gaat, of dat je je kinderen hier naar toe laat gaan.

2. Leuke sfeer in de hele school, aardige en behulpzame docenten. Er wordt veel naar de mening van de leerlingen gevraagd bij beslissingen voor dingen in de school. Er wordt goed om je gedacht door leraren en conciƫrges en het is gewoon de beste school!

3. Er zijn leuke leraren alleen de meeste lokalen zijn heel erg saai. De sfeer is wel altijd gezellig. We doen veel afwisselende dingen in de les en het is ook uitdagend. Er wordt veel rekening gehouden met dyslexie enz. Ook wordt er veel tegen pesten gedaan. De communicatie tussen ouders en school is niet super goed. Er is ook wel eens een miscommunicatie.

4. Leuke kinderen en erg gezellig. Onderwijs wordt gewoon gedaan uit boeken maar altijd met uitleg en aantekeningen erbij. Er wordt veel gedaan en er is altijd wel iets te lachen. Kinderen met dyslexie krijgen extra aandacht. De regels zijn duidelijk. De leraren zijn wel strikt maar je kan er altijd wel mee lachen.