vr. mrt 29th, 2024

5 thoughts on “Hogeland College (HHC) in Warffum

1. gezellige school, soms onduidelijk

Deze school is gezellig. De lokalen zijn alleen saai ingericht. En de leraren geven dingen soms laat aan. De leraren zijn wel aardig. De regels worden continu aangepast waardoor het een beetje onduidelijk is.

2. gezellig maar apart

Deze school is goed want je leert zelfstandig. De mindere punten zijn dat de leraren op school niet goed kunnen uitleggen en dat de regels constant worden aangepast.

3. Leuke school maar lelijk gebouw.

Sfeer is gezellig maar de school ziet er wel lelijk uit. We hebben geen kapstokken. We werken met magister, dat is ter ‘ondersteuning’ van je agenda. Het is wel een leuke school.

4. goede opleiding

Het is een rustige school met een goede sfeer. Betrokken leraren. Je moet zelf veel regelen en dat is goed voor later. Het is een goede opleiding. Creatief.