za. apr 20th, 2024

5 thoughts on “Hogeschool Tio Utrecht (HBO) in Utrecht

1. gezellig, goede kwaliteit, leuke opleiding!

Sfeer: Tio is kleinschalig, waardoor er kleine klassen zijn. Door deze kleine klassen kent iedereen elkaar en is het gezellig in de klas en bijv. pauzes.
    Onderwijs: door de kleine klassen kunnen leraren beter en persoonlijker lesgeven. De vakken zijn van hele goede kwaliteit en er wordt lesgegeven in of gericht op de praktijk.
    Begeleiding: er is veel en goede begeleiding van de studie- en stagecoach. Bij vragen helpen deze je altijd.
    Informatie: er wordt veel info mondeling gegeven, maar er worden ook e-mails verstuurd om alle studenten van alles op de hoogte te houden.
    Docenten: deze komen grotendeels uit de praktijk en weten dus heel veel over hun vak.
    Loopbaan; 3 stages waardoor je goed wordt voorbereid.

2. goede snelle kleine school

Een onwijs goede school.

Er heerst op Tio een sterke en vertrouwelijke band tussen zowel docenten als de studenten. De lesstof is duidelijk en goed te volgen.

3. Kleine school met een goede sfeer en begeleiding

Voor mij de ideaale school. Goede begeleiding en leuke sfeer op school. Het is natuurlijk niet zo dat je niks hoeft te doen omdat je zoveel betaald. De school bied veel maar je moet zelf wel keihard werken. En na 3 jaar keihard werken ben je ook klaar. Tio bied ook veel afleiding buiten school. Zoals de studentenvereniging Cognatio. Deze vereniging organiseerd veel activiteiten van borrels tot wintersport.

Het komt er op neer een hele gezellige school met goede begeleiding.

4. Goeie sfeer

Erg leuke, gezellige school met leuke mede studenten. Kleine klassen waardoor je alles snel leert. Leraren nemen de tijd voor je als je het niet begrijpt, heel fijn. alles is mogelijk hier, iedereen wil je helpen. Ik zeg doen!

5. Topsfeer

Uitstekende sfeer, enkele docenten brengen niet volledig wat je zou kunnen verwachten. Op zich wordt er prima begeleid maar op enkele punten is er ook wat verwarring en onduidelijkheid. Komt natuurlijk ook omdat van studenten verwacht wordt dat ze hun dingen op orde hebben. Of het mijn geld waard is moeten de komende jaren uitwijzen, tot dusverre ben ik tevreden en heb het met name ontzettend naar mijn zin.