do. mrt 28th, 2024

5 thoughts on “Nijeborg (rsg De Borgen) in Leek

1. Moeilijk om als ouder iets over bovenstaande te zeggen. Als het goed gaat met je kind is de betrokkenheid met de school en de docenten minimaal.
    Ook geen ervaring met andere scholen waardoor beoordelen moeilijk is.

2. Het is een erg gezellige leuke sfeervolle school. Waarbij goed les wordt gegeven , niet elk vak even goed maar dit ligt bijvoorbeeld ook bij de leerkracht hoe er les wordt gegeven.De veiligheid van de school is niet super want er staan ook veel auto’s met hang’jeugd’ bij de ingang wat voor sommige leerlingen erg bedreigend kan zijn. Voor de rest een top school !

3. Deze school heb ik 4 jaar gezeten en over het algemeen ben ik niet erg tevreden. Je word er niet echt geholpen soms zelfs aan je lot over gelaten. Hoe hoog je je ook inzet is er wel altijd iemand die het er niet mee eens is. Ik ben zelf niet al te tevreden er over maar anderen waarschijnlijk wel. Als je een richting als zorg en welzijn wil of in ieder geval veel praktijk wil, zou ik het wel aanraden.

4. De school staat in een veilige omgeving.
    Ik kan het goed vinden met de leerlingen en de leerkrachten.
    We doen veel leuke dingen, uitstapjes waar de leerlingen veel van leren.

5. Ik vind het echt een superleuke school. Er wordt rekening gehouden met allerlei verschillende soorten mensen. Ook al heb je dyslexie je word overal bij geholpen. De docenten bieden hulp als je iets over het vak niet snapt of juist meer uitleg wilt. Ook hebben we vaak leuke uitstapjes naar verschillende musea en in de 3e klas ga je op skireis naar Oostenrijk. In de 4e ga je op internationale uitwisseling, daar leer je hoe het leven in een ander land is. Het is gewoon echt een super gezellige school. Dus kom allemaal ! <3