vr. mrt 29th, 2024

5 thoughts on “Ronerborg (rsg De Borgen) in Roden

1. leuke , kleine en sfeervolle school

Het is een niet zo’n grote school en dat vind ik wel fijn. De leerkrachten helpen je goed. En Dalton is fijn want je hoeft niet veel thuis te doen.

2. Geen pesterijen.

De Ronerborg is leuk, geen pesterijen. Ze denken goed om dyslectische leerlingen. (dalton) leraren, niet te streng. Bij 1 vak krijgt de hele klas zelfs pizza als de hele klas een voldoende heeft 🙂

3. Ronerborg, een echte school!

De Ronerborg is een hele leuke en fijne school. Er is nooit last van pesterijen omdat dat op onze school duidelijk niet getolereerd wordt.
    Goed onderwijs en fantastische examenbegeleiding.
    Ook voor mensen met dyslexie, je krijgt hier veel hulp en begeleiding vanuit school zelf.
    Er is natuurlijk ook goed toezicht door mentoren op je gedrag, als je problemen hebt kan je er eigenlijk bij elke leraar/medewerker terecht.
    Het daltononderwijs maakt je ook veel zelfstandiger. Je wordt niet zomaar in het diepe gegooid, bij het daltononderwijs is hele goeie begeleiding.

4. TOPSCHOOL

Leuke, kleine school waar iedereen elkaar kent 🙂 Leraren zijn zijn aardig en gezellig! De lessen zijn duidelijk en omdat je een kleine school bent, krijg je veel aandacht 🙂

5. leuke school, mooi gebouw

Een erg leuke school met een mooi gebouw en leuke leraren.
    De lokalen erg leuk in thema van het vak dat er wordt gegeven.