do. mrt 28th, 2024

5 thoughts on “RSG Wolfsbos (Groene Driehoek) in Hoogeveen

1. Er wordt goed omgegaan met problemen die kinderen ervaren. Er wordt naar ouders geluisterd en het probleem wordt adequaat aangepakt.Verder kijken we positief terug op de schoolperiode van onze zoon. Maar dit ligt ook mede aan onze zoon zelf.

2. Ik vind het over het algemeen wel een goede school. De sfeer die in de school hangt is goed. De onderwijskwaliteit ik naar mijn mening wel goed. Ik heb wel het idee dat de dingen die wij leren wel goed zijn. De zorg voor de leerlingen vind ik ook wel goed. De leerkrachten zijn over het algemeen wel goed betrokken bij de leerlingen. Vooral de mentoren zijn goed betrokken bij de mentorklas. Ik voel me ook wel gewoon veilig op onze school.

3. Vooral in de bovenbouw is de sfeer volwassen en fijn, je kent iedereen al en hoeft niet meer zo te letten op”‘vriendjes zoeken”.
    Niets aan te merken op de onderwijskwaliteit, die hangen altijd puur af van de aparte leraren.
    De informatie wordt keurig geleverd met goede kwaliteit boeken en een degelijke mediatheek met computers, de leerkrachten verschillen stuk voor stuk maar zijn gemiddeld goed in uitleggen en helpen, en de veiligheid op school is prima, ook zonder idiote regels die je beperken wat je ook doet.