do. apr 18th, 2024

5 thoughts on “SCZ Stedelijk College in Zoetermeer

1. stedelijk beste

Ik vind het een leuke school met leuke leraren. Het is een veilige school en
    iedereen is er voor je. Ik raad jullie (kinderen) aan om op deze school te komen. Je krijgt er geen spijt van hoor.

2. Leuke school.

Ik vind de school best leuk alleen vind ik het jammer dat je in de pauzes alleen in de Garderobe en in de aula mag zitten.. En buiten.. Maar niet een plek waar je rustig kan zitten zonder mensen om je heen.. De leerkrachten zijn opzich best aardig en sommige ook heel erg streng.Ik vind dus dat er een plek moet zijn waar mensen kunnen zitten.. Als het een rotzooi is kunnen ze toch de camerabeelden bekijken?

3. Fijne school met goede regels, en niet te streng.

Ik vind onze school erg fijn, omdat ik mij er thuis voel door de docenten, en de sfeer die er hangt. Ik vind deze school ook heel erg leuk, omdat je er leuke klassen hebt, zoals de Kunst&Cultuur; klassen, dansklassen, sportklassen , etc.