di. apr 16th, 2024

5 thoughts on “Wessel Gansfortcollege (WGC) in Winsum gn

1. gezellige school!

het is een leuke school, de meeste leraren zijn erg aardig. het is alleen heel jammer dat je de havo niet kunt afmaken in Winsum want je voelt je daar nu wel helemaal thuis. er zijn leraren waar je veel lol mee kunt hebben, dat geeft een fijn gevoel.

2. sfeervolle school en betrokken leraren

Het WGC is een sfeervolle school. Je kent iedereen omdat de school best klein is. Daardoor zijn de leraren ook meer betrokken bij de leerlingen. En krijg je ook de nodige aandacht.

3. fijn, thuisgevoel, klein, duidelijk

Er is respect voor elkaar en er zijn duidelijke regels. Het is een kleine school. Er is wel veel wisseling van leraren de laatste tijd.

4. prima school

De sfeer op school is goed. De lessen zijn afwisselend en weinig eentonig. De havo-klassen hebben prima leraren en ze helpen je bij problemen. Er wordt rekening gehouden met dyslexie. Communicatie gaat via de post of de leerling neemt een brief mee. Daar weten ouders vaak iets later wat de bedoeling is. De regels zijn voor iedereen duidelijk. Voor havo een prima school, zonde dat je het daar niet kan afmaken.

5. Gezellig school waar je je snel thuis voelt!

Het is een kleine school met geloof ik ongeveer 300 leerlingen. Dat maakt dat het een hele gezellige school is waar je je al heel snel thuis voelt. Pesterijen worden goed aangepakt, het is er erg veilig. De leraren zijn ook erg betrokken en hebben echt verstand van hun vak. De mogelijkheid bijles te krijgen is wel klein, dat zou je dan eigenlijk buitenschools moeten regelen.