do. mrt 28th, 2024

5 thoughts on “Rodenborch College in Rosmalen

1. Het Rodenborch College is een zeer fijne school. Er hangt ook een prettige sfeer. De leraren zijn erg aardig, vertellen alle leerlingen. Er zijn veel leuke activiteiten zoals de excursies naar bijvoorbeeld Londen, de Efteling of Parijs. Ook hebben we oog voor elkaar en geeft het Rodenborch ruimte voor talent. Je kan kiezen uit VIP (regulier onderwijs), JENA (samenwerken) en LOOT (topsport). Ook is er het talenttraject waarbij de slimste onder ons hun talenten kunnen uiten. Kortom het Rodenborch is een zeer fijne school met een prettige sfeer!

2. De school is slecht, sommige leraren zijn aardig, maar sommige maken echt misbruik van hun macht! De school is vies en word volgens mij alleen de dag voor de open dag schoongemaakt. Het kantinevoedsel is vies en altijd aangebrand! Het onderwijs is slecht aangezien ze meteen bij de eerste lesweek in de brugklas heel erg veel van je verwachten ze denken dat je al vloeiend Frans, Engels en Wiskunde kunt.

3. Mijn zoon is dit jaar, net als heel veel andere klasgenootjes, prima geslaagd. Ik wil de school enorm bedanken voor de heerlijke tijd die mijn kind heeft gehad op deze school. Ik ben van mening dat het de afgelopen jaren alleen maar beter is geworden hier.

4. Ik ben blij dat ik van deze school af ben. Eindelijk kan ik naar een school waar ze me serieus nemen. Het is jammer dat ze er bij voorbaat al van uit gaan dat je niet je best zal willen doen.
    Kinderachtige straffen, vergeet een leraar nooit eens iets? Op sommige scholen mag je drie keer iets vergeten en dan moet je nablijven (logisch), maar hier moet je meteen naar de strafklas.
    Er zijn leraren die ik zal missen. Ze behandelen je normaal. Ze zijn echt in je geïnteresseerd. Andere leraren zal ik echt NIET missen.

5. Mijn dochter zit in de tweede. De zorg hadden wij beter verwacht, er werd zoveel beloofd toen we haar opgaven voor school. Eigenlijk moet je de begeleiding helemaal zelf regelen en betalen. Ik zou ook best wel willen meepraten op school en ik had me opgegeven voor de klankbordgroepen maar ik heb nooit een uitnodiging ontvangen en dit jaar was er ook geen oudervereniging (?????)
    Op andere scholen is dat veel beter geregeld.