vr. apr 26th, 2024

5 thoughts on “Basisschool De Vlinderhof in NOORD-SLEEN

1. een leuke en gezellige school

Ik vind de Vlinderhof een super leuke en gezellige school.Ze doen altijd hele leuke dingen zoals: met Pasen eieren zoeken met de hele school, een Kerstdiner met je hele klas,elk jaar heb je een musical van groep 1 t/m groep 8, in groep 7 en 8 heb je geen schoolreisje maar dan ga je op werkweek. Als afscheid van groep 8 doe je een vossenjacht dan gaan de kinderen van groep 8 verkleed door het dorp, en dan gaat de rest van het dorp ze zoeken op de fiets.

2. vlinderhof cool

Ik vind onze school heel leuk want wij worden goed geholpen. Ik vind het ook heel leuk dat we zoveel toestellen op school hebben . We hebben een groot voetbalveld en dat is cool . Ik vind ook dat we aardige leerkrachten hebben .

3. gezellige, sportieve dorpsschool

Een hele leuke kleinschalige dorps school. Met elk jaar toneelavond voor onder- en bovenbouw, schoolhandbal, schoolvoetbal, zwemmen in de zomer, schaatsen als er ijs is. Lekker actief.
    Leerkrachten hebben goed contact met de kinderen.
    Prachtig schoolpein, met leuke sport en spel toestellen.
    Zou wat uitdagender mogen zijn voor de leerlingen die boven het gemiddelde zitten.

4. Gezellige dorpsschool waar jong en oud met elkaar speelt!

Onze kinderen gaan met veel plezier naar school. Het is een gezellige dorpsschool waar de kinderen met elkaar spelen (van jong tot oud). Iedereen kent elkaar. De school ligt prachtig en heeft een mooi schoolplein. De leraren staan open voor feedback en blijven alert op de kwaliteit van onderwijs en verbeterpunten (met aandacht voor het kind!). Er worden leuke, leerzame activiteiten georganiseerd.