di. mrt 19th, 2024

5 thoughts on “Capellenborg (SGM van der Capellen) in Wijhe

1. leuke school met prima sfeer

de sfeer op de school is goed, het onderwijskwaliteit zou wel beter kunnen. De zorg op school is prima, de informatievoorziening zou wel wat meer kunnen.

2. Redelijke school met goede lessen

Persoonlijk vind ik de sfeer in de school redelijk goed, afgezien van de groepjes. De onderwijskwaliteit is wel goed, de zorg voor leerlingen ontbreekt, hoewel de school zegt dat iedere leerling persoonlijk geholpen wordt. De informatie ontbreekt vaak of komt te laat waardoor er vaak miscommunicatie is.
    Elk jaar komen er wel nieuwe leraren wat vrij irritant is als je gewend bent aan de vorige leraar/lerares.
    De veiligheid is prima.

3. fijne school

Het is een fijne school, eigenlijk niet groot in vergelijking met scholen in de stad. Toch merk ik dat onderwijzers onderling niet altijd op de hoogte zijn van ontwikkelingen bij een leerling. Qua veiligheid zijn er regels, bijv dat leerlingen niet van het schoolplein mogen, maar er is te weinig toezicht.