di. apr 16th, 2024

5 thoughts on “Christelijke Scholengemeenschap voor Mavo en Vbo Eekeringe in STEENWIJK

1. CSG Eekeringe

Eekeringe is een leuke school, de sfeer zit er altijd wel in. Het kan misschien een kleine school zijn, maar het is wel de leukste middelbare school van Steenwijk. Altijd leuke activiteiten in het jaar en leuke project weken.

2. Prima school voor je zoon of dochter.

Leerlingen hebben respect voor de docenten en andersom. Er worden goede afspraken gemaakt, er zijn duidelijke regels ter bevordering van de veiligheid. Communicatie naar ouders toe verloopt op tijd en goed. Het is overzichtelijke school, niet zo groot.

3. gezellige school

Het is een hele gezellige school met heel veel vrolijke kleuren. De onderwijs kwaliteit is ook goed en de zorg ook want als er wat is zijn er zat mensen waar je terecht kunt.