di. apr 16th, 2024

5 thoughts on “Corderius College (Meerwegen scholengroep) in Amersfoort

1. leuke school met veel actieviteiten maar het is wel veel te druk

Het is veel te druk op school en er worden gevaarlijke spelletjes gespeelt. Maar de docenten kunnen goed les geven en je kan als je problemen hebt altijd bij verschillende mensen terecht. Er zijn veel leuke activiteiten te doen.

2. Leuke school met fijne mensen

Ouders worden goed op de hoogte gehouden.
    Bijvoorbeeld als een leerling niet op school is wordt er naar huis gebeld.
    Dit geld ook voor de leerlingen in de laatste jaren op deze school.

Leuke school met fijne mensen

3. Er mag veel Maar er zijn duidelijke regels.

De meeste leraren zijn aardig, als jij ook gewoon aardig bent. Er is veel mogelijk maar je moet je wel altijd aan de regels houden. Ook worden er veel activiteiten georganiseerd zoals stedenreizen en andere uitstapjes. Ik ga er met veel plezier heen.

4. Goede christelijke school

De school is heel erg betrokken bij de leerlingen en de resultaten. Het gebouw is centraal gelegen, en makkelijk te bereiken!
    Maar het gebouw zelf is niet erg mooi.

5. goede, leuke en strenge school waar ieder kind als mens is

Een school die meeleeft met alles, goed inzicht in de leerresultaten heeft en als er wat is wordt er contact met het thuisfront opgenomen.