vr. mrt 29th, 2024

5 thoughts on “De Kubus in EMMEN

1. Helaas een verkeerde keuze voor een bovengemiddeld kind.

Heel erg jammer als je kind afwijkt van het normale patroon, in goede of negatieve zin dat er dan niets gedaan word voor het kind.
    Onze zoon zit bovengemiddeld en daar word gewoon niets mee gedaan na maanden (al dan niet anderhalf jaar) zeuren mag hij nu godzijdank eindelijk levelwerk gaan doen omdat hij zo hoog zit telkens met de cito dat hij nu eigenlijk stil blijft staan omdat het veel te makkelijk is en hij dus niets meer bij kan leren, daardoor kunnen ze de fout toegeven dat hij eigenlijk naar groep 3 had gemoeten maar nu is dat te laat. (niet dat wij dat perse willen maar hij verveelde zich ontzettend in de klas en dat werkte thuis uit)
    Al met al word je met prachtige praatjes binnen gehaald maar is de school helaas geen aanrader.

2. leuke school goede sfeer.

Superleuke school. Mijn beide zoons zijn er met veel plezier naartoe gegaan!Neem nu toch met pijn in mn hart afscheid van die mooie tijd nu ze naar het voortgezet onderwijs gaan.Voor ons een geweldige locatie, hoorde veel negatieve berichten nou ik kan het tegendeel beweren!!!Wordt veel voor de kinderen georganiseerd, veel informatie voor de ouders, heb als moeder vele malen geholpen met de bibliobus knutselprojecten enz enz…heb n bedrijf dus helaas de laatste jaren tijd tekort!lieve juffen lieve meesters veel orde en regelmaat en respect.Goed inschattingsvermogen qua intelligentie van de kinderen.goede sfeer, jammer genoeg verouderd maar ook dat heeft wel weer iets.Schoonmaak kan stukken beter!!Vind hygiene n belangrijk iets op school met al die viespeukjes.Gigantisch mooi plein bij de school met een enorm veld dus veiligheid is enorm zit tussen woonwijken in geen gevaarlijke wegen die erlangs lopen.Mijn jongens hebben er een leuke tijd gehad, neem met n lach en n traan afscheid !

3. met deze Kubus kun je bouwen aan de toekomst

Onze ervaring met deze school is duidelijk heel anders dan die van eerdere meningen. Onze kinderen gaan met plezier naar deze school en het gevarieerde aanbod van lessen en keuzeklassen vinden wij prima. Ook is er een goede begeleiding als er onverhoopt iets met de kinderen wat minder goed loopt.
    Wij hebben alle vertrouwen.

4. Fijne school, prima sfeer en duidelijke structuur.

Er is een fijne sfeer. Er zijn duidelijke regels en een duidelijke structuur. Onze zoon wordt goed begeleid en heeft het erg naar zijn zin.

5. Prima school!

Mijn dochter gaat met heel veel plezier naar deze school. Vooral de keuzeklas vindt ze erg leuk, ze kiest vaak dansen en muziek. De leerkrachten zijn aardig en deskundig. Als er iets is kun je altijd bij ze terecht. Het is een oud gebouw, maar wel gezellig en er is veel speelruimte en een groot sportveld.

Prima school!