do. apr 25th, 2024

5 thoughts on “De Veldkei in ASSEN

1. In tijden van bezuiniging is goed onderwijs moeilijk

In tijden van bezuiniging is het niet makkelijk de kwaliteit van het onderwijs te waarborgen. Uitstroom van goede krachten, geen jonge instroom. En daardoor een verouderend personeelsbestand dat de eisen van tegenwoordig waar moeten maken. Den Haag verwacht van het onderwijs dat speciale zorgleerlingen lang in het reguliere onderwijs binnenboord worden gehouden. Dat heeft er dit jaar toe geleid dat de school niet aan mijn verwachtingen heeft voldaan.

2. Leuke school met veel rust en aandacht

Prima school die veel aandacht heeft voor de samenwerking tussen kinderen. Duidelijke regels. Veel rust in de school. Aandacht voor leer- en gedragsproblemen.

3. Leuke school.Prettige sfeer.Aandacht voor het kind.

Veel aandacht voor positief gedrag.Aandacht voor alle kinderen.Rustige leeromgeving.Duidelijke regels.Veel sportieve activiteiten.Een school waar van kiezel steentjes keien worden gemaakt.

4. Fijne,gezellige school.Goed onderwijs.Prettige sfeer.

leuke, gezellige school.goed onderwijs.veel speelruimte, groot plein.rustige,gemoedelijke sfeer.

5. zeer matige school

Teveel aandacht voor pbs, te weinig voor de individuele leerling. Schoolresultaten gaan achteruit, zie hiervoor schoolinspectie site.