vr. mrt 29th, 2024

5 thoughts on “Drenthe College in Emmen

1. Heel erg slecht weinig interesse in de studenten, zelfs toen ik geslaagd was gingen er nog dingen fout in de communicatie. Erg belachelijk er zijn een aantal geweldige leraren maar ook erg veel slechte

2. Basisschool leraren, onduidelijk en totaal geen business leraren

Opleiding versneld afgerond, maar je moet overal zelf achteraan.

Leraren onduidelijk en weten niet waar ze het over hebben.

3. prettige en leerzame school voor eigen ontwikkeling

De sfeer in de school was altijd erg goed. Leraren en leraressen kenden me persoonlijk. Hierdoor had ik goed contact met ze. Dit vond ik wel een plus punt.
    Wel had ik graag iets meer nuttige informatie willen hebben. Iets wat strakkere lessen.
    De veiligheid op school was ook goed. Nog nooit meegemaakt dat er vernielingen plaats hebben gevonden.

4. Leskwaliteit ver beneden de maat.

Aantal malen geklaagd over de kwaliteit van de les bij een bepaalde leraar, werd niets mee gedaan. Eind van de rit bij het examen van dat vak een slagingspercentage van 10% !!! Slechts 2 van de 20+ mensen geslaagd met een 5,5.

5. Gezellige sfeer, afspraken worden niet altijd na gekomen.

De school is over het algemeen wel oke, de sfeer is goed, de docenten proberen je te helpen waar nodig en zijn betrokken.
    Sommige docenten zijn niet concequent genoeg; treden bij problemen niet altijd even goed op, ze komen hun eigen afspraken niet na.