do. mrt 28th, 2024

5 thoughts on “GH Gereformeerde Hogeschool Zwolle in Zwolle

1. De gereformeerde hogeschool is een kleine maar gezellige school. De leraren hebben oog voor jou als student. Er hangt een fijne sfeer en we staan bekend als de beste middelgrote school van Nederland!

2. De Gereformeerde Hogeschool is een persoonlijk betrokken school. Door het lage aantal opleidingen en studenten is er een nauwe band met studenten en docenten. De inzet van docenten is merkbaar en zorgt mede voor de goede kwaliteit.

3. Een kleinschalige hogeschool wat zorgt voor persoonlijke begeleiding. De sfeer op school is mede door alle sociale beroepen goed. Je wordt gehoord en leert om zelf te luisteren. Leraren kennen mij bij naam, hebben zelf in het werkveld gezeten en zijn WO geschoold (of worden nog WO geschoold). Ze hebben tijd en aandacht.
    Wat mij betreft mag er binnen mijn opleiding meer stages komen en mag er iets meer ingespeeld worden op de actualiteit, wat er nu in NL speelt. Bijv. meer lessen over welzijn nieuwe stijl en schuldhulpverlening.

4. Het goede van deze school vind ik de kleinschaligheid. Daardoor is er meer betrokkenheid tussen studenten en docenten, persoonlijk vind ik dit erg fijn. Daarnaast is het kwalitatief een goede school, kijkend naar de Elsevier resultaten. Fijn vind ik ook het christelijke karakter, waar ook daadwerkelijk naar gestreefd en gehandeld wordt. Er hangt een fijne, gezellige sfeer op school door het kleinschalige.

5. De GH is een redelijk kleine school. Hierdoor is de kwaliteit hoog. Dit komt doordat je echt gezien wordt. Je bent geen nummer. Iedereen kent iedereen. Het christen zijn merk je bij ons op school door dagopeningen, vieringen enz.