do. apr 25th, 2024

5 thoughts on “Gomarus College in Zuidhorn

1. kleine maar fijne school

Gomarus is sowieso leuke school. Maar Zuidhorn lijkt me het leukst omdat het klein en gezellig is. Ik zit er nu op maar het is niet zo dat daarom hoge cijfers geef. De leraren zijn best wel streng maar soms ook wel redelijk.

2. leuke, kleine school

De school heeft duidelijke regels en communiceert duidelijk naar leerlingen en ouders toe. Misschien wat conservatief maar wel helder. De kinderen hebben hier nog een naam voor de leerkrachten.

3. leuke school met goede moeilijkheidsgraad

Het is een gezellige school met vrij veel leuke dingen aan de muur en niet te vol. De onderwijskwaliteit is best oke. De boeken worden regelmatig vernieuwd en er zijn extra opdrachten. De zorg is goed omdat er speciale leraren zijn die extra tijd hebben om aandacht aan leerlingen te besteden. De communicatie is goed. Er wordt contact opgenomen met ouders opgenomen wanneer er iets aan de hand is en er zijn meerdere ouderavonden per jaar. De leraren kunnen enthousiast zijn maar soms begrijpen ze je verkeerd. De veiligheid is hoog omdat er altijd wel een leraar in de buurt is.

4. Toch best wel leuke school.

Er mag veel en er is gezelligheid. De roosters zijn redelijk goed en bij lesuitval goed opgevuld. Best een leuke school.

5. Leuke en gezellige school.

Er mag veel lol gemaakt worden, maar dicipline is er ook.
    Ze zorgen voor voldoende lesuren. Het is een gezellige school.