wo. apr 24th, 2024

5 thoughts on “Greijdanus College in Zwolle

1. Over het algemeen is het een prima school, helaas word er altijd verschrikkelijk slecht gecommuniceerd binnen de commissies, dan hebben we het bijvoorbeeld over een actie om geld in te zamelen die maar 1 week duurt en waarvan je de informatie gewoon op een briefje in je hand gedrukt krijgt. Ze lopen er vaak de kantjes van af en dat is toch wel echt jammer. Ook werkt de website verschrikkelijk slecht waardoor je vaak het rooster niet kunt zien, en waardoor je de “elektronische leerweg” niet goed kunt benutten.

2. Het Greijdanus College is een goede en fijne school, omdat er veel op de leerlingen wordt gelet. De leraren zijn betrokken en dit zorgt voor een goede sfeer. De tussenuren worden opgevangen door middel van huiswerkuren. De school is erg groot, maar doordat het verdeeld is, is het niet heel vervelend. Ook is het Greijdanus christelijk. Ze uiten dat op verschillende manieren, je wordt met respect behandeld.

3. De leraren nemen je problemen serieus, ze willen je met alles helpen. Ik heb zelf dislexyie en ik word veel geholpen. Zo krijg ik een hulpprogramma en met toetsen zit ik in een appart lokaal zodat ze me extra aandacht kunnen geven. Het is voor mij een vertrouwde omgeving, ook omdat er niet word gepest.

4. Het Greijdanus is een hele gezellige school, met een fijne sfeer. Er wordt bijna nooit gepest en iedereen respecteert elkaar. Verder heb je supergoede begeleiding als er wat is, of als je bijv. dyslexie hebt.