vr. apr 19th, 2024

5 thoughts on “Hanzehogeschool Groningen in GRONINGEN

1. richtings keuze

Wanneer je eerst SAW (mbo) gedaan hebt is het lastig om je in te zetten voor het eerste jaar. Zeker wanneer je al weet welke richting je op wilt. Pas in jaar 3/4 heb je de keuze voor welke richting.

2. Leuke school en makkelijk om er te komen.

Leuke school met veel leuke studenten. De locatie is goed en het is makkelijk om er vanaf omliggende provincies te komen.

3. Een rommilige school met goede faciliteiten.

De school heeft goede faciliteiten, de informatievoorziening kon beter en er waren vaak onduidelijkheden. De leerkrachten waren leuk en legden goed uit.
    Het is een goede school maar er heerst geen huiselijk sfeer. Je bent een nummer.

4. structueel goed

Bij ons instituut is het redelijk.
    Verschil tussen de docenten is soms te groot in richting van lesgeven, inspanning en contact. Daarnaast een pluspunt wat betreft vernieuwingen en innovaties