do. apr 18th, 2024

1. Klein maar fijn.

Positieve punten:
    * kleine groepen
    * op het individu gerichte begeleiding
    * praktijk docenten
    * geen lesuitval, wat niet doorgaat wordt ingehaald!
    * leuke sfeer
    * vrolijke gebouwen

2. Gezellig, kwaliteit en goede begeleiding.

Bij TIO Hogeschool ben je echt een persoon en geen nummertje. Je krijgt les van docenten uit de toerismebranche en je wordt super goed begeleid! Verder werk je in kleine klassen zodat je optimaal kunt presteren. Kortom, TIO is een opleiding die zorgt dat je in de toekomst verder kunt!

3. Kleinschalig, persoonlijk, praktijkgericht

Gemotiveerde studenten en docenten. Kleine klassen, veel aandacht en veel praktijkvakken. Docenten uit de praktijk.
    Uitstekende sfeer. Prachtige school, ambiance en met alle faciliteiten. Veel leuke projecten!

4. Gewoon super gezellig!

Het is een gezellige school, je hebt les in kleine groepen daardoor heb je meer aandacht van de docent. Ook de sfeer op school is gewoon gezellig doordat het een kleine school is heb je iedereen gezien en ook wel eens mee gesproken.

5. Hele gezellige goede school met leuke mensen & leraren

Sfeer: iedereen kent elkaar (bijna iedereen). Kleine klassen.
    Veel leraren hebben zelf het beroep wat je studeert gedaan. Je kan kiezen voor huiswerkbegeleiding .