vr. apr 19th, 2024

5 thoughts on “Hondsrug College Christelijke SGM voor LYC HAVO MAVO VBO LWOO in EMMEN

1. Erg fijne school waar de sfeer prima is. Leerlingen voelen zich er erg goed thuis en voelen zich ook veilig. Verder is er goed contact, informatievoorziening is redelijk. Wel in het verleden een wat mindere ervaring met een slecht functionerende docent. Hier had wat sneller aandacht voor kunnen zijn, maar begrijp ook dat dit voor de school lastig is op te lossen.
    De school is verder innovatief. Is goed bezig met het i pad onderwijs en het Technasium en het Entreprenasium zijn mooie initiatieven.

2. De informatievoorziening en de communicatie verlopen goed. We krijgen als ouders de informatie op tijd door via de mail, wat prima werkt.
    Onze kinderen voelen zich prettig op school, en veilig.

3. Het is een fijne school met 3 gebouwen voor de brugklassen en vmbo en havo/vwo. De sfeer in de school is fijn en de meeste leraren zijn aardig. Soms gaan we op een excursie en dat is meestal leuk. Alleen moet je er dan wel weer een verslag van maken.

4. Het is een goeie school. Alleen de wc’s zijn niet altijd schoon. Ouders worden goed op de hoogte gebracht als je niet op school komt. Er wordt ook wel goed lesgegeven.