do. apr 25th, 2024

5 thoughts on “Kalsbeek College Christelijke Scholengemeenschap voor Vmbo, Havo, Ath. en Gymn. in WOERDEN

1. Goede sfeer

Hele leuke school. Er hangt een goede sfeer en alle docenten zijn heel erg vriendelijk. Enige verbeter puntje is het informeren van de leerlingen. Maar verder is het een meer dan prima school

2. Fijne school

Hele fijne school. Goede sfeer. Het informeren van leerlingen zou iets beter kunnen, maar verder niks aan te merken. Hele goede docenten. Het is echt een soort thuis. De school organiseert leuke activiteiten. De leerling is geen nummer, maar ook een mens

3. goed en sfeervolle school

Wanneer er problemen zijn dan zijn de docenten op het Kalsbeek College erg meelevend. De sfeer op deze school is ook goed. Hulp wat betreft bijles kan iets beter.

4. een leerzame school

De sfeer op school is warm. Als er wat is komen de docenten naar je toe om je te helpen. Er worden veel uitjes geregeld. Zo ga je in de eerste op kamp en in de derde ook. Ik ga mee naar Parijs.

5. Goede school

Gezellige, ontspannen sfeer. Goede begeleiding van de leerlingen. Informatie voorziening middels informatie avonden en 10 minuten gesprekken is goed. Extra lesuren voor minder goede vakken leerling.