di. apr 23rd, 2024

5 thoughts on “Koning Willem I College in ‘S-HERTOGENBOSCH

1. Het is een prettige school, ik ben er altijd met plezier naar toe gegaan. De leraren zijn aardig maar ook erg verschillend. De programmeertalen die je hier leert zijn goed uitgekozen op het moment van schrijven (C#, C++, PHP, HTML, CSS, JavaScript, SQL, etc.). Het is alleen jammer dat je geen Java krijgt. Hoewel de leraren leuk zijn, vind ik ze in het lesgeven middelmatig, met een uitzondering op 1 leraar. Gelukkig dat dit ook meteen de belangrijkste leraar die je hebt voor je vakken.

Al met al is het een leuke school, maar het lesgeven kan wel beter worden geregeld.

2. De opleiding applicatieontwikkelaar is ronduit slecht geregeld. Ik heb deze nu afgemaakt na 3 jaar en een hoop ellende meegemaakt. Zo waren ze vergeten mijn uitnodiging te versturen voor de diploma uitreiking en dat zijn dan nog maar de kleine dingen. Ik raad echt aan om een andere opleiding te zoeken. De school zelf is niet echt verkeerd maar de opleiding applicatieontwikkelaar is erg triest.

3. Goede sfeer, prettig gebouw met een mooie kantine. De docenten zijn duidelijk qua lesgeven alleen qua organisatie is het minder vanwege veel lesuitval. De studentenbegeleiding is ook een mindere punt op deze school, als je iets vraagt krijg je soms geen duidelijke antwoord.

4. Je wordt heel goed begeleid door de docenten. De docenten kennen je goed en doen er echt alles aan om het je naar je zin te maken. Eigen inbreng kan altijd!! De opleiding bestaat nog niet zo lang. Kleine klassen.

5. Kleine klassen, veel aandacht die je krijgt, docenten zijn altijd vrolijk en positief. Veel mogelijkheden bij deze nieuwe opleiding. Ook veel eigen inbreng.