wo. apr 24th, 2024

4 thoughts on “NHL Hogeschool in Leeuwarden

1. Gezellige school, docenten soms vaag

Gezellige school, qua onderwijs goed op niveau. Soms tegenstrijdige informatie vanuit de docenten en niet altijd helemaal duidelijk wat de opdracht is of wat er geleerd moet worden verder wel heel tevreden =)

2. Goede leraren, organisatie kan beter!

Door de grootheid van de school lopen de organisatorische zaken nogal eens mis. Docenten helpen de studenten goed en bij slechte organisatie is dat wel vaak nodig.

3. Super toffe, leuke. sfeervolle en leerzame school!

Het enige dat nog mist zijn voldoende, vakgerichte colleges. Hier mag wat meer aan uitbesteed worden (vooral voor gast colleges) Verder een super leuke school en opleiding. De kantine mensen mogen alleen wel wat vaker met het juiste been uit bed stappen!

4. Vernieuwend

goede leraren en persoonlijk advies en veel goed werkoverleg. De locatie is mooi en de school zorgt voor veel leuke buitenschoolse activiteiten. Als je problemen hebt zorgt de school er voor dat je goed wordt opgevangen en helepen je bij eventuele problemen. daarnaast is er een optie om een sportprogramma aan te vragen, mocht het zo zijn dat je veel en op hoog niveau sport.
    Daarnaast heeft de NHL niet de minste gast op haar school uitgenodigd om de school officieel te openen, namelijk MAXIMA!!
    Voor studie advies zijn er verschillende loketten voor elke studierichting waar ze je persoonlijk helepen bij een eventuele keuze of switch.
    Het onderwijs zelf is persoonlijk zonder te grote groepen waardoor de lessen beter te volgen zijn en je niet bang bent om vragen te stellen, wat vaak wel het geval is of zal zijn, mocht je in een grote collegezaal zitten.
    de docenten zijn betrokken en zien je niet als een”studentnummer” maar als een individu die opschool zit om wat te maken van het leven!