za. apr 20th, 2024

5 thoughts on “NHTV internationaal hoger onderwijs Breda in Breda

1. Prima HBO instelling

NHTV is een leuke HBO instelling in Breda. Ik heb mijn studie op dit moment bijna afgerond en als zeer positief ervaren. De kwaliteit van het onderwijsaanbod is goed en actueel, de docenten zijn over het algemeen motiverend en hebben genoeg kennis in huis. Daarnaast is de sfeer op school informeel wat mij erg aanspreekt.

2. Een school met heel veel keuze mogelijkheden

NHTV is een school waar je je snel thuis voelt en geen nummertje bent. Het Imaginheroes programma is een zeer uniek programma en voor de gedreven student een ECHTE uitdaging!!

3. Goede sfeer en enorm fijne school

Een heel erg fijne en informele school met enorm veel personal coaching. Omdat de opleidingen verdeeld zijn over verschillende gebouwen, blijven de verschillende opleiding klein waardoor er een informele sfeer hangt in de school. Docenten en studenten mixen goed samen, waardoor onduidelijkheden en/of vragen direct behandeld kunnen worden. NHTV heeft een goed en internationaal diploma en staat als hogeschool internationaal bekend. Theorie wordt gekoppeld aan praktijk, wat leren leuk en nog leerzamer maakt. Daarnaast is Breda een enorm gezellige en warme stad. Het voelt altijd als thuiskomen.

4. Een school waar je je direct thuis voelt.

Als je de NHTV in loopt voel je je gelijk thuis. De sfeer in de school en de omgang met leraren is erg persoonlijk. Het is een school die gaat voor kwaliteit gecombineerd met gezelligheid. De NHTV biedt een goede combi tussen theorie en praktijk, wat er voor zorgt dat je ook doormiddel van een stage goed voorbereid bent op je beroepsloopbaan. Een school die ook op het gebied van innoveren en communiceren het goed voor elkaar heeft.

5. Afgestudeerd vrijetijdsmanager

Een super gezellige school en stad. Ideaal om te wonen en te studeren. Leuke studenten en docenten, internationaal georienteerd en heel praktijk gericht! Hierdoor is het makkelijker om een baan te vinden en wordt je voorbereid op het “echte” leven.