do. mrt 28th, 2024

5 thoughts on “Noorderpoortcollege (Comenius College) in Stadskanaal

1. veilig

Er is niet veel lesuitval. De producten in de kantine vind ik te duur.
    De school is wel een veilige school er wordt goede zorg aan de leerlingen gegeven.

2. goede sfeer

Lesuitval blijft beperkt. Het schoolgebouw wordt vervangen door een nieuw gebouw. Dit zal in de toekomst meerdere problemen verhelpen. Er heerst een goede sfeer en er wordt professioneel les gegeven.

3. Bepaling van het Noorderpoort College Engelandlaan

Ik vond het een fijne school qua mensen en ik ging er met plezier naar toe. Leraren waren betrokken bij de leerlingen. Ik vond de onderwijskwaliteit erg laag omdat er veel lessen uitvielen en er werd niet altijd voldoende aandacht van bepaalde leraren in de leerlingen gestoken.

4. School evaluatie

Een school waar alles routine word, wat soms handig is, maar ook erg saai en vervelend kan zijn.
    Dit kan je hier goedmaken door een leuke sfeer eraan te geven, en leuke gesprekken te hebben met leuke leraren.
    Als dit jouw keuze school is maar je hebt nog andere opties open staan, dan zou ik jou aanraden om een andere keuze te overwegen.

5. Goede sfeer slechte docenten begeleiding

De school heeft voldoende ambitie maar de resultaten blijven achter. Wat mij erg stoort is het gebrek aan ondersteuning van slechte leraren. Wanneer je de pech hebt een slechte leraar te treffen ( en die zijn er echt wel) dan kom je dat schooljaar gewoon op achterstand. Iedere vorm van begeleiding blijft uit en melding van leerlingen over deze kwaliteit blijft zonder terugkoppeling. Je kunt om het onderwijs van alles optuigen maar kwaliteit van leraren verdiend prioriteit.