do. apr 25th, 2024

5 thoughts on “Openbare Basisschool De Anwende in AALDEN

1. Kan bijna niet slechter

De Anwende is geen goede school. Er wordt gepest waar weinig aan gebeurd, ondanks dat de school een pestprotocol en kanjertraining volgt. Wisselende leerkrachten en directie, slechte sfeer door veel onrust onder het team. Wij hebben onze kinderen van school gehaald en geen moment spijt gehad.

2. Tijd voor een frisse wind

Deze school kampt met organisatorische problemen. Sinds enkele jaren is er geen sterke of betrokken leiding. Er zijn leden van het team die de schouders er onder willen zetten, maar alles blijft vooralsnog bij het oude. Tijd voor een frisse wind zodat de Anwende met de tijd meegaat.
    Wij dachten dat een school als deze veel te bieden had, maar helaas was het verkooppraatje beter dan de praktijk. Het is een regelrechte teleurstelling en de kinderen gaan niet met plezier naar deze school.
    Jammer en zeker geen aanrader. Er is nog een school in het dorp, daar zouden wij nu voor kiezen.

3. Fijne school

Ik ben zeer tevreden over deze school, er zijn leuke activiteiten en onze kinderen gaan met veel plezier naar school, wat ik erg belangrijk vind! De zorg voor de kinderen is goed en als er extra aandacht nodig is dan krijgen ze dat, een min puntje vind ik de combinatie klassen, maar dat heeft ook met ruimtegebrek te maken…

4. Een school waar de zorg voor elkaar erg belangrijk is !

Sinds 1 jaar ervaring met de school de Anwende, er wordt goed rekening gehouden met het niveau van je kind. Er heerst een saamhorigheid en het motto “zorgen voor elkaar” hoort bij de school en past ook bij onze opvattingen

5. Goede school die goed mee gaat met de tijd.

Het is een fijne school waar mijn 2 dochters met veel plezier heen gaan. Er wordt met een leuke en ambitieus groep leerkrachten gewerkt.Ondangs dat de school steeds groter wordt blijft het een gezellige school waar de ontwikkeling van het kind altijd voor op staat.