do. apr 25th, 2024

5 thoughts on “Openbare Basisschool De Lisdodde in EMMEN

1. kwaliteit onderwijs

Kwaliteit van het onderwijs is uitmuntend.
    Regels zijn inderdaad streng, soms “te”.
    Toch een prettige sfeer en kinderen voelen zich veilig op deze school.

2. Petje af voor de directie en het team!

Doordat dit de grootste school is van Emmen, worden hier “strenge” regels gehanteerd, regels met betrekking tot genoemde punten (Onderwijskwaliteit tm Veiligheid)zeer zeker! Ik ervaar dit als ouder als zeer prettig. Kortom: zeer goede structuur! Petje af voor de directie en het team!

3. Superschool met een leuk team!

De Lisdodde is een grote school met een duidelijk beleid en duidelijke regels. Veiligheid en geborgenheid vinden wij erg belangrijk. Verder heeft de Lisdodde oog voor zorgleerlingen. Zowel zorg naar boven (hoogbegaafdheid) als zorg naar “beneden”.

4. Prima school. Kernwoorden: resultaatgericht, rust, transparant.

Grote school met uitstekende reputatie in de wijk. School scoort goed op onderwijskwaliteit en leerklimaat. Discipline en consequente handhaving van schoolregels leiden tot rust en duidelijkheid voor de kinderen. De school is resultaatgericht. De directie is zeer bepalend voor de gang van zaken in de school. Je kunt merken dat de school werkt volgens een kwaliteitssysteem. Visie, beleid en verbeterplannen zijn samenhangend en concreet uitgewerkt. De school communiceert transparant en volledig richting de ouders. Leerkrachten zijn bijzonder alert op leerproblemen en pakken die adequaat aan in samenwerking en overleg met de ouders.