do. apr 18th, 2024

5 thoughts on “Osteopathie College Sutherland ( College voor OS in Amsterdam)

1. Gedetailleerd en uitgebreid

Ik heb voor deze opleiding gekozen om als fysiotherapeut een bredere kijk op het menselijk lichaam te krijgen. Zoals ik er nu tegen aankijk is het meer dan dat geworden. Ik verbaas me elk lesweekend weer over hoe een menselijk lijf in elkaar zit. Er wordt erg gedetailleerd op de stof in gegaan, wat ik zelf erg prettig vind, want dat verbreed mijn kijk op het lijf des te meer. Ik moest zelf wennen aan de Belgische docenten, maar ook dat went snel 🙂

2. Prima, zeer rijke opleiding met eigenwijze originele zienswijze

Deze opleiding geeft veel ruimte voor je persoonlijke ontwikkeling. Iedereen is uniek en functioneert op zijn eigen manier in zijn eigen comfort. Dat is de zienswijze van de gehele osteopathie en zo wordt er naar studenten en patiënten gekeken. De opleiding is heel breed en behoorlijk pittig maar zowel docenten en studenten zijn enthousiast om steeds meer ruimte te kunnen doorgeven/ontvangen/ervaren.

3. fijne school met een heel goede sfeer

Het is een fijne school met een uitermate goede sfeer. Heel goede contact met alle studenten. Iedereen is bereid om elkaar te steunen en te helpen waar nodig. De docenten doen heel goed hun best en proberen waar nodig dingen te veranderen. Ik ben heel erg tevreden met de kwaliteit van de lessen!

4. Er is passie voor het vak.

Elke docent(e) brengt zijn/haar passie voor het vak osteopathie op zijn /haar persoonlijke manier aan de studenten over. Dat maakt dat je een breed spectrum aan informatie op verschillende vlaktes krijgt. Niet alleen maar vakkennis, maar ook de geschiedenis, filosofie en visie van de osteopathie. De didactische opbouw van de 5 jarige basisopleiding zit stevig in elkaar. Het is goed en logisch opgebouwd en onderbouwd.

5. docenten met passie en liefde voor het vak

Een fijne school, docenten met passie en liefde voor het vak. De sfeer is persoonlijk en open. Het contact tussen de studenten onderling heb ik tot nu toe als heel prettig ervaren.
    Ik zou altijd weer voor het college Sutherland kiezen.