di. mrt 19th, 2024

Naar welke school gaat jouw kind?

Is jouw kind bijna 4, een groep 8 leerling of een eindexamenleerling in het voortgezet onderwijs? Dan zal er dit schooljaar een belangrijke beslissing genomen moeten worden, namelijk: naar welke school gaat jouw kind? Op de website welkeschool.nl! lees je de ervaringen van andere ouders en studenten over diverse scholen. Deze ervaringen kunnen je helpen met het maken van de juiste schoolkeuze!

Natuurlijk ben je nieuwsgierig naar de sterke en minder sterke punten van een school. Ook wil je graag weten of die bepaalde school bij jouw kind past. Daarnaast zal je als ouder diverse vragen hebben. Bijvoorbeeld: hoe verloopt de communicatie tussen school en ouders, hoe is de sfeer op school en kan school de zorg bieden die jouw kind nodig heeft? Hoe ouders over een bepaalde school denken en wat hun ervaringen zijn hoor je vaak pas op het schoolplein, maar dan is je keuze al gemaakt. Op welkeschool.nl lees je hoe ervaringsdeskundigen tegen de school aankijken. Met deze informatie ben je een stap dichterbij de juiste beslissing.

Naast het lezen van schoolervaringen, nodigen we ouders en studenten uit om zelf ook hun ervaringen te delen. Heel graag zelfs! Hoe meer meningen, hoe meer ouders en studenten een goede schoolkeuze kunnen maken.

Je wilt graag een goede beslissing nemen, maar waar en hoe vind je als ouder relevante informatie over de scholen? Behalve ouders en studenten kunnen ook de scholen hun informatie delen.

Uiteindelijk wil iedereen het beste voor zijn/haar kind en dat is goed onderwijs!

Graag tot ziens op welkeschool.nl!