wo. apr 24th, 2024

5 thoughts on “ROC Deltion College in Zwolle

1. Slechte voorbereiding, er word niet naar je geluisterd en je moet alles zelf regelen.
    Alles is heel onduidelijk en je moet overal zelf achteraan want de leraren doen niks voor je!

2. Ik heb hele goede ervaring gehad op niveau 2 eerste verkoopster, daarna ging ik naar niveau 3 maar dat was echt een ramp. Mijn mentor gaf helemaal niks om de sfeer, bepaalde problemen en zag je echt als een nummer. Slechte begeleiding veel haat en nijd, niemand voelde zich op zijn gemak. En het ergste van allemaal is dat sommige heel monotoon lesgeven en het dan gek vinden dat de helft niet komt opdagen.
    Veel vriendjespolitiek en geroddel. GEEN AANRADER!

3. Zoals in eerdere recensies al aangegeven is, is het Deltion inderdaad een erg grote school. Dit hoeft niet altijd negatief uit te pakken, maar in dit geval helaas wel: als student ben je een nummertje en je hoeft geen persoonlijke aanpak te verwachten.
    Over het algemeen, uitzonderingen daar gelaten, vind ik de leraren zeer incapabel. Ze bewijzen hun eigen tekortkomingen keer op keer en laten we maar niet beginnen over het gebrek aan communicatie tussen leraren onderling en tussen leraren en studenten.
    De studie stelt niet veel voor en ik ben van mening dat het verschil tussen mbo en hbo veel te groot is, door gebrek aan kwaliteit en inhoud van opleidingen.
    Wel een positief punt in het ‘internationale’ karakter van de toerisme/hospitality opleidingen (maar laat je alsjeblieft niet wijsmaken dat alle lessen in het Engels worden gegeven…). Inmiddels zit ik in mijn laatste jaar en heb ik er twee buitenlandse stages opzitten die fantastisch waren.

4. Slechte school. Ze doen niks voor je!!! En als je teveel verzuimt omdat bijvoorbeeld openbaar vervoer vertraagd is krijg je een verzuim brief!
    En bij te vaak verzuim door openbaar vervoer moet je naar de verzuimambtenaar. Hoe gek kan het wezen. Er wordt totaal niet naar je geluisterd. Mensen….kies een andere school!

5. Waardeloos deze school. Slechte communicatie,weinig begeleiding,zowel op school, als begeleiding naar stage.Ze doen niks voor de leerlingen,worden in het diepe gegooid.Zou geen ouder het aanraden om hun kind hier heen te sturen!!!