do. apr 25th, 2024

5 thoughts on “‘t Twiespan in EMMEN

1. Prima school

Een prima kleine school in een rustige omgeving. Twee kinderen zijn al van school en 1 zit er nog op. Ja, ook 1 van deze kinderen had een rugzakje met een top begeleiding van school. Ik kan me geen betere school wensen voor ons gezin. Altijd goede steun en hulp gehad naar behoefte.

2. Veel aandacht voor het kind.

Mijn dochter heeft het altijd erg naar haar zin op school. Er is veel aandacht voor het lezen, wat ik erg belangrijk vind. Ouders worden hier goed bij betrokken en krijgen hierbij ook een taak. De schoolgesprekken zijn duidelijk, krijg het gevoel dat ze mijn kind echt kennen en oprecht geïnteresseerd zijn. Er zijn leuke activiteiten, kijk al weer uit naar de kerst!

3. Activiteiten genoeg!

Veiligheid een zes. Pesten gebeurt overal. Alleen ben ik het er niet mee eens dat kinderen dit zelf moeten “proberen” op te lossen. Verder cultuur / geloof is goed. Er zijn activiteiten genoeg. Top!