do. apr 25th, 2024

5 thoughts on “Wartburg College voor chr. VO op ref. grondslag voor lyc. havo mavo vbo lwoo PrO in ROTTERDAM

1. Geweldige sfeer

De school is echt heel gezellig. Altijd leuke, ontspannende pauzes met grote vriendengroepen. De sfeer is dus uitstekend!

Over de onderwijskwaliteit ben ik zeker tevreden, al maakt een enkele docent het zich er wel eens te makkelijk vanaf. De overige docenten zijn overigens prima!

2. een gezellige school waar je veel leert

De sfeer op school is heel goed. Het gebouw is groot, mooi en schoon. Het onderwijs is up to date en leerlingen kunnen bijles krijgen als het nodig is. De leraren zijn super. Op onze school wordt goed gelet of er geen vervelende situaties zijn zoals o.a. pesterijen. Bij ons op school is er in de pauzes altijd toezicht. De communicatie tussen de school en de leerlingen is goed.

3. Vakken in het Engels op het VMBO

Het gebouw is groot en je hebt veel keus aan onderwijsniveaus. Sindskort is er VeTo op het VMBO. Dit houd in dat sommige vakken in het Engels zijn. Dat is fijn, want zo leer je sneller en meer Engels dan wanneer je alleen Engels krijgt bij de les Engels. De sfeer is gezellig en je hebt meestal goed contact met de leraren. In de les kan best wel eens een grapje komen, maar het is in de meeste lessen toch wel weer ordelijk. Jammergenoeg wordt er weleens gepest, ookal doet de school er van alles tegen om het te weerhouden.

4. supergezellige, moderne school

De sfeer op school is heel goed hoewel we wel een school hebben met c. 1500 leerlingen is het toch heel gezellig. De leraren zijn over het algemeen meelevend en helpen je als er iets is zoals problemen thuis. Iedere klas heeft ook een mentor waar je naar toe kan gaan als er iets is. Ook kun je naar een vertrouwenspersoon. Bij ons op school wordt gelukkig ook niet veel gepest. Het lesrooster is best relaxed. Voor de rest is het gewoon een supergezellige school.

5. Grote en gezellige school (Christelijk)

Aan te bevelen, gezellige grote school.
    (Officiƫle tto-school) Met dyslexie wordt goed omgegaan => met toetsen mag je naar een ander lokaal en mag je er langer over doen. De niveaus gt, havo, vto, vwo, gymnasium en tto worden allemaal alle jaren aangeboden.