di. mrt 19th, 2024

5 thoughts on “Willem van Oranje College in Wijk en Aalburg

1. Leuke maar ook strenge school.

Het is een veilige school. Veel contact met thuis als er wat is. Kwaliteit van de lessen is ook goed want er wordt veel aandacht aan je gegeven. Er wordt ook weinig gepest want dat wordt hard gestraft. Er zijn ook vertrouwenspersonen waar je mee kan praten als er wat aan de hand is. Het gebouw is mooi en er zit een bibliotheek aan vast.

2. Fijne betrouwbare school

Goed: de sfeer, gezellige leraren en goede veiligheid vanwege camera’s. Het is een mooi gebouw.
    Niet goed: je krijgt te weinig informatie over toetsen. Geen schoolfeesten vanwege het geloof.

3. Opzich best een redelijke school.

Het is een redelijk goeie school, ik zou mijn kinderen er later wel naar toe doen. Ik vind dat de leraren wel wat enthousiaster mogen doen tegen de leerlingen. In het gebouw is alles wel makkelijk te vinden en met gedragsproblemen wordt goed omgegaan.