vr. apr 26th, 2024

5 thoughts on “CIBAP in Zwolle

1. Super!

Geweldige school, super sfeer iedereen is aardig en de lessen zijn van hoge kwaliteit.

De leraren zijn ook erg geïnteresseerd in de klasgenoten.

2. Cibap is gezellig, persoonlijk, leerzaam, creatief en top.

Het is een kleine school en daardoor erg persoonlijk. Ook zijn de leraren erg enthousiast en luisteren ze naar je. Het is veilig op school. Er wordt wel verwacht dat je veel samen werkt maar daar leer je veel van. Ook de communicatie is goed, meestal op tijd geinformeerd over de gebeurtenissen. Het enige minpuntje is het niveau van de lessen NL en Engels.
    Bij de opleiding Restauratie & Decoratie heb je veel praktijk en dat vind ik fijn. Ook wordt je mening gerespecteerd. Er wordt wel veel op de computer gewerkt.

3. Cibap is gezellig, kleinschalig, creatief en persoonlijk.

Het Cibap is een goede en leuke school omdat het niet zo’n hele grote school is. De mentaliteit van de leerlingen is dat ze veel samen werken als dat nodig is. In de opleiding Restauratie & Decoratie heb je 70% praktijk en 30% theorie. De omgang met leraren is heel persoonlijk. Binnen de school kun je meewerken met de schoolkrant, schoolfeesten of andere activiteiten. Ik voel me hier ook veilig. Door de persoonlijke omgang met elkaar heeft iedereen ook respect voor elkaar en het werk van anderen.

4. Top school het Cibap !

Het cibap, ontzettend goede school. Zit nu in het vierde jaar en nog steeds ontzettend enthousiast. De sfeer op de school is goed, gezellig en respectvol! Onderwijs kwaliteit is goed, het is zelfstandig, maar daar wordt je goed in begeleidt. De docenten komen zelf ook uit het bedrijfsleven waardoor ze je goed kunnen motiveren en voorbereiden op je eventuele beroepskeuze of opleidingskeuze naar het cibap. Je wordt ook goed geholpen met de keuze voor je komende opleiding. Het Cibap is niet in één woord te beschrijven !

5. Top School

Cibap is een goede school omdat, de leraren goed met je omgaan en je genoeg aandacht geven. Als je ergens een probleem mee hebt en je verteld het tegen je mentor, dan gaat die het probleem met je proberen op te lossen.