vr. apr 26th, 2024

5 thoughts on “VMBO Groningen Zuid (Noorderpoort Zernike) in Groningen

1. sfeer is goed

Ik vind de sfeer goed, maar de leerkrachten zijn streng en snappen je niet altijd en ze denken niet om je veiligheid, Er zijn vaak ruzies maar verder is het wel gezellig. En de klas is leuk!

2. vaak ruzies

De school is heel leuk en gezellig alleen er zijn vaak ruzies onderling met de leerkrachten.
    Leerkrachten accepteren ook je ‘grens’ niet. Over het algemeen zijn de kinderen wel leuk.

3. Gezellige school maar kan beter

Ik vind het wel een leuke school en ik heb er geen spijt van dat ik hem heb gekozen.
    De sfeer is altijd wel leuk en gezellig etc.
    De onderwijs kwaliteit is op zich wel goed maar daar kunnen ze wel wat meer aan doen want ze leren je soms dingen die je niet hoeft te weten en waar je in de toekomst niks aan hebt etc.
    De zorg is op zich ook wel goed maar had ook beter gekund.
    De informatievoorziening valt tegen, je wordt nergens echt goed van op de hoogte gehouden.
    Sommige leerkrachten zijn een beetje agressief tegen sommige leerlingen en de veiligheid valt ook best tegen want er word niet echt op je gelet en ze letten er niet op hoe het met je gaat.

4. Leuk maar wat onderwijskwaliteit betreft niet voldoende

Ik vond de school leuk, maar het onderwijs was slecht.
    Docenten waren allemaal niet altijd vaardig en straalden geen enthousiasme uit.