di. mrt 19th, 2024

5 thoughts on “Zernike College (Montessori Junior College) in Groningen

1. Fijne school en veilige omgeving. Uit ons eigen ervaring als ouders zien we dat onze zoon elke dag met heel veel plezier naar school gaat. En daardoor presteert hij goed op school.

2. Ikzelf vind het erg belangrijk om in een omgeving te zijn waarvan je denkt dat het goed bij je past. Daarnaast is het ook belangrijk dat de school ook bij je past zoals de regels, de leerkrachten en de vriend{innen}.

3. Het gebouw is klein maar dan is het wel heel overzichtelijk. Ze houden rekening met leerlingen met dyslexie. Bij les uitvallen doen ze soms uitval maar ook wel eens opvanguren.

4. Het onderwijs is goed, maar de manier van leren hangt heel erg af van de docenten, die allemaal op een zeer gevarieerde manier lesgeven.
    ook heeft de school meer leerlingen dan ruimte. Het onderwijs is heel vrij en er wordt veel op creatieve vakken gericht.