vr. apr 26th, 2024

5 thoughts on “Christelijk Scholengemeenschap Vincent van Gogh Lyceum Havo Mavo Vbo Lwoo in ASSEN

1. leuk, maar chaotische school

De sfeer op school is gezellig dus ga je met plezier naar school. De manier van lesgeven is per vak en per docent verschillend, maar over het algemeen wel duidelijk.
    Aan pesten wordt vrij weinig gedaan, vandaar het lage cijfer. Maar met dyslexie en gedragsproblemen wordt juist wel veel aandacht aan besteed. De communicatie tussen school en ouders is wel goed, maar tussen de leerkrachten niet (ook wel chaotisch). De leerkrachten zelf zijn wel leuk als jij ook leuk tegen hun doet.
    De veiligheid is heel slecht, er wordt niets aangedaan.

2. leuk, chaotische school

Cijfers 5 en 4 heb ik gegeven, omdat er niet genoeg aandacht wordt besteed aan zorg, informatievoorziening en veiligheid.
    Cijfer 7 heb ik gegeven omdat de lesmethodes zijn vernieuwd en op niveau gegeven. De docenten zijn niet erg enthousiast maar geven wel voldoende uitleg over het maak/leerwerk. En de communicatie tussen school en ouders is niet altijd goed. De Coƶrdinator maakt afspraken met het kind maar tegen de ouders zegt hij/zij weer wat anders.

3. het is wel leuk hoor

Het is wel een leuke school, maar ze geven niet genoeg informatie over bepaalde onderwerpen die in een toets voorkomen.

4. Gezellige school

De school aula is groot en er is genoeg plek voor iedereen. De lokalen zijn logisch en makkelijk te vinden. De meeste docenten worden niet zo snel boos en kunnen tegen een grapje.