zo. apr 28th, 2024

5 thoughts on “Openbare Scholengemeenschap Winkler Prins voor ATH HAVO MAVO VBO LWOO in VEENDAM

1. Prima school,hard werken wordt gecombineerd met gezelligheid!

Prima school. Er wordt hard gewerkt. En dat zie je terug in de examenresultaten. Ook is er veel aandacht voor internationalisering. Als de leerling inzet toont werkt de docent aan alle kanten mee. Bij motivatiedip doen ze hun best je er weer bij te krijgen.

2. School waar je je veilig voelt.

grote school onderverdeeld in leerhuizen ,waardoor je het gevoel hebt dat je op een kleinere school begeleiding van leerlingen kan soms iets beter,dit betreft vooral om leerlingen met problemen sneller te signaleren. De informatie betreft ouderavonden zijn goed.

3. Goed bovengemiddelde school.

De sfeer is goed op de school en onderwijskwaliteit is ook goed. De zorg kan beter, want er wordt wel gedacht om bijvoorbeeld mensen met dyslexie alleen gebeurt dit in een langzaam tempo. Verder is de school een boven gemiddelde school.

4. Gezellige school maar kwaliteit kan beter.

Op de Winkler Prins is de hulp voor onze kinderen niet optimaal. De meeste leerkrachten zijn leuk in de omgang maar er mist motivatie, de lessen zijn niet altijd even goed.

5. Onpersoonlijke leerfabriek

In mijn tijd was er heel weinig aandacht voor zorgleerlingen.
    Het gebouw was erg nieuw, kaal en onpersoonlijk.
    Onderwijs was goed en heb veel aan ze gehad in de lessen.