vr. apr 26th, 2024

5 thoughts on “Scholengemeenschap Pieter Zandt voor Vwo Havo Vmbo Pro in KAMPEN

1. Groot maar heel gezellig!

We hebben een gezellige school met leuke leraren die je ook echt helpen als je problemen hebt. Er zijn ook duidelijke regels die ook meestal wel voldaan worden. Dit is ook nodig om een goede sfeer te houden.

2. goede school

De Pieterzandt is een christelijke school maar het is niet altijd te merken bijv. aan het gedrag van de leerlingen. Het taalgebruik verschilt niet veel of is juist erger dan de leerlingen van openbare scholen. Verder kun je wel goed aan het onderwijs merken dat het christelijk is want er wordt bij elk vak wel een accent op godsdienst gelegd

3. Goede school

Naar de leerling toe wordt alles goed uitgelegd. Er valt veel te overleggen met de school. Is er een probleem overlegt u met de mentor.

4. Sfeer tussen leerlingen goed, sfeer op hele school iets minder.

Sfeer tussen leerlingen is goed, de meeste leraren geven ook goed les. Maar op de hele school is de sfeer soms weer minder goed.

5. Fijne school met goed onderwijskwaliteit

Ik vind het wel een leuke school. Ik voel me erg veilig op school. De onderwijskwaliteit is wel van goede kwaliteit.