vr. apr 26th, 2024

5 thoughts on “Uilenhof in Gorinchem

1. Leuke kleine school

Het is een leuke school met leuke leerkrachten. Communicatie kan beter. Organisatie is matig. Tot nu toe vrij veel uitval, maar mijn zoon heeft het helemaal naar zijn zin. Manier van les geven is goed. Leuke activiteiten.

2. goede school met veel goede leerkrachten

De leraren zijn goed, niet te streng. Ze zijn behulpzaam. De lesboeken zijn soms best oud waardoor het leren bemoeilijkt wordt. De sfeer is goed, het is erg gezellig.

3. klein maar gezellig

Gezellig, leuke school, veel activiteiten buiten de les. Aardige leraren, goede begeleiding. Activiteiten: dagtrip naar Londen, werkweek in de Ardennen, elk jaar schoolreis.

4. Goede kleinschalige school

Prima kleinschalige school. Niveau leerkrachten kan nog verbeterd worden. Communicatie naar ouders toe is sterk verbeterd de afgelopen jaren.
    Sfeer wordt goed aan gewerkt, maar is lastig gezien de aard van de gemiddelde leerling.

5. goede school met gezellige sfeer

Fijne school, niet zo groot en iedereen kent elkaar! Veiligheid wordt goed in de gaten gehouden en leerkrachten houden een oogje in het zeil.